check lock tag facebook briefcase angle-double-left angle-double-right angle-left angle-right bank linkedin twitter star

13 juni: training 'Het belang van de klant' | communicatievaardigheden (Nieuwegein)

16 mei 2019

Tachtig procent van de beslissingen van een klant wordt genomen op basis van gevoel. Dit betekent dat een klant zich vaak welkom wil voelen en oprechte aandacht wil krijgen, zodat hij of zij met een goed gevoel naar huis gaat. Deze manier van klantbenadering vraagt nèt even iets meer van uw medewerkers dan technische kennis en ervaring. Tijdens de training 'Het belang van de klant' leren uw medewerkers op een praktische, laagdrempelige manier hoe ze de klanttevredenheid kunnen verbeteren. Deze training organiseert SVOB samen met Peeters Trainingen

Inhoud

  • Communicatievaardigheden
  • Gesprekstechnieken
  • Geven van voorlichting en advies
  • Klantcontact afstemmen op klantbehoeften
  • Omgaan met aandacht en contact
  • Klantwaarde
  • Klantbehoefte


Doelgroep
De training is geschikt voor iedereen in de banden- en wielenbranche die regelmatig klantcontact heeft en zich hierin wil verbeteren.


Incompany
Vanaf 6 personen kan deze training ook op eigen locatie worden georganiseerd. Ook is het mogelijk een maatwerktraining te ontwikkelen voor specifieke thema's en ontwikkelingsbehoefte. Neem contact op met SVOB en vraag naar de mogelijkheden. 
 

Investering
Het basistarief van deze training is € 360,- Na aftrek van de FCB-premie en de VACO-ledenkorting betaalt u slechts  € 165,-


Inschrijven
Direct inschrijven via deze link. Meer informatie over deze training vindt u op mijnbandenbaan.nl. Voor vragen mail of bel ons: svob@kcleiden.nl of (071) 568 69 40.